niedziela, 16 czerwca 2013

Dokąd tak biegniesz?

Krótko i bez zbędnych ceregieli:
nie jest to mój pierwszy blog, acz jedyny, który ma na celu pokazanie naprawdę tego, co gra mi
w duszy. Typowy lifestyle. 

Młodość wielu z nas kojarzy się z biegiem, ciągłą gonitwą, początkiem wyścigu szczurów. Pierwsza praca, miłostki, burze hormonów.
Ja mam na młodość swój sposób, który wciąż powoli odkrywam. Na moją własną młodość składają się pokój ducha, świadomość działań i szczęście.
Serdecznie polecam, ten przepis, najlepiej smakuje dzielony z bliskimi.

2 komentarze:

  1. Nie wiem czy wczesniej znałam Twojego bloga,ale życze powodzenia w prowadzeniu tego.By został dokladni taki jaki pragniesz by był.Sama myślę o stworzeniu drugiego, również pod wezwaniem"co mi w duszy gra";)Zapraszam do zabawy "lista 100":)
    PS.weryfikacja obrazkowa jest włączona na blogu więc może rozwazysz jej usunięcie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!
      Nawet nie miałam pojęcia, że mam włączone coś takiego, już usuwam, dzięki za zwrócenie na to uwagi :)
      Postaram się niedługo dodać podstronę z moją setką :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)